Art of Teaching
Didactiek
Binnenklasdifferentiatie in goede en evaluatietijden
Eerder onderzoek naar binnenklasdifferentiatie in het secundair onderwijs leerde dat veel leerkrachten bereid zijn om gedifferentieerd te werken, maar dat gedifferentieerde evaluatie nog moeilijk ligt. In dit project wordt een nascholingstraject uitgewerkt, uitgetest en uitgerold in verschillende scholen waarin gedifferentieerde evaluatie als essentieel onderdeel van gedifferentieerd werken wordt opgenomen. De schoolleiding en het middenkader worden hier ook bij betrokken.
Code
PWO BKD+ 17
Startdatum
Einddatum
Financieringskanaal
Praktijkgericht Wetenschappelijk Onderzoek
Projectleider
Projectmedewerker
Expertisecentrum
Partners
- De Wijnpers - Provinciaal Secundair Onderwijs (BE)
- Erkende privéschool Leerwijzer (Oostduinkerke) (BE)
- KU Leuven - Faculteit Letteren (BE)
- Katholieke Hogeschool Vives Zuid (BE)
- Sint-Martinusscholen Herk-De-Stad (BE)