Smart organisations
Slim ondernemenKruimelpad
Het runnen van een modern bedrijf en organisatie vereist up-to-date kennis.
Onder andere van de behoeften van de klant, het ontwikkelen en implementeren van een beleidsstrategie, het efficiënt inzetten van marketing- en communicatiemiddelen en het ontwikkelen van een aangepaste organisatiestructuur en personeelsbeleid. In een snel veranderende, complexe wereld is het geen evidentie om op elk moment over de nodige expertise ter zake te beschikken.
Het expertisecentrum Smart Organisations wil daarom een partner zijn voor bedrijven en organisaties. We kunnen hiervoor bogen op een uitgebreide expertise, gebaseerd op toegepast en praktijkgericht wetenschappelijk onderzoek alsook op de jarenlange ervaring in het bedrijfsleven en het maatschappelijk werkveld van de betrokken docenten.
Smart Organisations focust op
1. Marketing
- Marketingcommunicatie
- Marktonderzoek
- Digitale marketing
2. Ondernemen
- Ondernemerschap en ondernemingszin
- Sociaal ondernemerschap
- (Sociale) Impactmeting, monitoring & evaluatie
- Fiscaliteit
3. HR & Organisatieontwikkeling
De onderzoekers van Smart Organisations zijn gespecialiseerd in de volgende methodieken:
- Eye-tracking
- Impact meting
- Business Model Canvas
- Design thinking
- TMA en Insights Discovery
Smart Organisations heeft een navormingsaanbod rond
- Fiscaliteit in de Fiscale Club
- Digitale marketing in Social Media Mondays
- Vrouwelijk ondernemerschap in de Female Founders Academy
-
Lego© Serious Play© in korte inspiratiesessies of een 4-daagse opleiding tot gecertificeerd trainer
Focuslijnen
- Marketing consumentengedrag en bedrijfscommunicatie
- Marktonderzoek
- Ondernemen
- Circulaire en sociale economie (CIMIO)
- XPLab : gamification en nieuwe communicatietechnologieën
UCLL Campus Proximus
Geldenaaksebaan 335, 3001 Leuven
jose.tummers@ucll.be
+32 (0)16 37 53 18
+32 (0)472 95 45 64